STIHL connected

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Przed zakupem

Do czego służy urządzenie STIHL Smart Connector?

Urządzenie STIHL Smart Connector umożliwia określenie czasu pracy Twojego urządzenia. STIHL Smart Connector automatycznie wykrywa, kiedy Twoja maszyna pracuje i sumuje godziny jej pracy. Z poziomu aplikacji STIHL connected i portalu STIHL connected możesz zapoznać się z czasem pracy swoich urządzeń.

Do czego służy portal STIHL connected?

Portal STIHL connected jest cyfrową platformą roboczą zaprojektowaną z myślą o użytkownikach profesjonalnych. Oferuje on rozszerzone funkcje kompleksowego zarządzania flotą urządzeń. Korzystając z aplikacji STIHL connected, masz do dyspozycji możliwości analizy oraz prezentacji danych przesyłanych z systemu STIHL connected.

Do czego służy aplikacja STIHL connected?

Aplikacja STIHL jest centralnym elementem systemu STIHL connected. Jest ona niezbędna do przesyłania danych zebranych przez STIHL Smart Connector ze smartfonu lub tabletu do chmury STIHL za pośrednictwem sieci WiFi lub mobilnej transmisji danych. Dane te są dostępne do analizy w portalu STIHL connected. Dzięki aplikacji STIHL możesz lepiej planować swoją pracę i ją dokumentować. W przypadku zbliżających się terminów konserwacji urządzeń aplikacja STIHL ułatwia i przyspiesza kontakt z Autoryzowanym Dealerem STIHL.

Czy system STIHL connected oferuje zabezpieczenie przed kradzieżą?

Systemu STIHL connected nie można wykorzystywać jako zabezpieczenia przed kradzieżą. Aby móc wyświetlić aktualną lokalizację urządzenia STIHL, smartfon z aktywną aplikacją STIHL musi się znajdować nie dalej niż 10 metrów od urządzenia. Główną korzyścią związaną z tą funkcją jest możliwość jej późniejszego wykorzystania do analizy eksploatacji urządzenia, którą może przeprowadzić administrator.

Instalacja

Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Po wybraniu odnośnika „Zapomniałem hasła” w zakładce logowania, wyślemy do Ciebie maila z linkiem aktywacyjnym.

Nie mogę odczytać numeru seryjnego urządzenia STIHL Smart Connector na etykiecie. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Po sparowaniu urządzeń numer seryjny urządzenia STIHL Smart Connector (adres MAC) można zobaczyć w portalu STIHL connected. Numer seryjny jest zapisany w kodzie QR oraz na etykiecie. Kod QR można wczytać za pomocą aplikacji STIHL. Danych nie można odzyskać, jeżeli etykieta nie jest już czytelna, a urządzenie STIHL Smart Connector nie jest sparowane.

Chcę wyposażyć moje urządzenie w nowy STIHL Smart Connector. Czy mogę zapamiętać dotychczasowy czas pracy urządzenia?

Jeżeli chcesz wyposażyć swoją maszynę w nowe urządzenie STIHL Smart Connector, możesz ustawić dotychczasowe godziny pracy jako wartość początkową.

Czy korzystanie z portalu STIHL connected wymagane jakiegoś oprogramowania lub instalacji?

Nie, korzystanie z portalu STIHL connected nie wymaga żadnej instalacji. Portal STIHL connected jest aplikacją służącą do przeglądania treści. Dostęp do portalu jest możliwy przez przeglądarkę internetową.

Aplikacja STIHL nie rozpoznaje kodu matrycy danych w komorze urządzenia STIHL Smart Connector. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

· W pierwszej kolejności upewnij się, że Twój smartfon ma połączenie z Internetem.

· Następnie spróbuj wycentrować kod QR w oknie skanowania aplikacji. Wybranie okna skanowania pozwoli ustawić ostrość obrazu. Jeśli ustawienie ostrości nie jest możliwe, zmień odległość między smartfonem a kodem QR. Zadbaj o odpowiednie oświetlenie podczas skanowania.

· Jeżeli nie uda Ci się uchwycić smartfonem kodu QR, wybierz ikonę klawiatury na pasku menu i wprowadź ręcznie numer seryjny urządzenia STIHL Smart Connector.

Czy urządzenie STIHL Smart Connector mogę również użytkować w połączeniu z produktami innych firm?

Stosowanie urządzenia STIHL Smart Connector w połączeniu z produktami innych firm jest możliwe w ograniczonym zakresie (np. nie są dostępne informacje na temat terminów przeglądów technicznych w powiązaniu z czasem pracy sparowanego urządzenia). Ogólne uwagi dotyczące korzystania z urządzenia STIHL Smart Connector w połączeniu z wyrobami innych producentów można znaleźć w Instrukcji obsługi.

Czy mogę przypisać kilka urządzeń STIHL Smart Connector do jednego produktu?

Nie, do każdego produktu można przypisać tylko jedno urządzenie STIHL Smart Connector.

Czy mogę ponownie wykorzystać używane wcześniej urządzenie STIHL Smart Connector z innym produktem?

Mocowanie urządzenia STIHL Smart Connector jest przeznaczone do jednorazowego użycia. Z tego względu nie zaleca się ponownego użycia go z innym produktem. Urządzenie STIHL Smart Connector można jednak w dowolnym momencie skonfigurować na nowo (parowanie maszyny z urządzeniem STIHL Smart Connector).

Czy urządzenia STIHL Smart Connector i systemu STIHL connected można używać również w połączeniu z produktami używanymi?

Tak, produkty używane mogą współpracować z STIHL Smart Connectorem. Uwagi na temat takiego rozwiązania można znaleźć w instrukcji obsługi. Dodając produkty i konfigurując STIHL Smart Connector w aplikacji STIHL connected ilość przepracowanych godzin urządzenia używanego można ustawić jako wartość początkową czasu pracy urządzenia.

Jaka jest różnica między produktami „w pełni obsługiwanymi" a „częściowo obsługiwanymi"?

Dla każdego w pełni obsługiwanego produktu STIHL została ustalona lokalizacja, w której optymalnie montuje się urządzenie STIHL Smart Connector. Ponadto w systemie zapisane są zalecane dla tych produktów uwagi dotyczące konserwacji właściwe dla danego urządzenia. Z urządzeniem Smart Connector można jednak łączyć również produkty obsługiwane częściowo. W przypadku tych produktów nie ma ustalonego miejsca montażu urządzenia STIHL Smart Connector i nie zostały zapisane uwagi dotyczące konserwacji właściwe dla urządzenia.

Które produkty można doposażyć w urządzenie STIHL Smart Connector?

Zasadniczo STIHL Smart Connector można łączyć zarówno z produktami STIHL, jak i z wyrobami innych producentów. Pełna funkcjonalność urządzenia STIHL Smart Connector występuje jednak wyłącznie w przypadku w pełni obsługiwanych urządzeń STIHL. W przypadku w pełni obsługiwanych produktów STIHL miejsce instalacji urządzenia STIHL Smart Connector jest wstępnie zdefiniowane. Ponadto w systemie zapisane są uwagi dotyczące konserwacji właściwe dla danego urządzenia.

Które produkty STIHL są obecnie „w pełni obsługiwane"?

Aktualnie „w pełni obsługiwane” są następujące modele urządzeń STIHL:
 

Pilarki łańcuchowe
MSA 120, MSA 140, MSA 160*, MSA 160T*, MSA 161T, MSA 200*, MSA 220*, MS 170, MS 180, MS 201, MS 201T*, MS 231*, MS 251, MS 261, MS 362, MS 462, MS 500i, MS 661*

Podkrzesywarki
HT 56, HT 103, HT 133*

Przecinarki do gałęzi
GTA 26

Przecinarki
TSA 230, TS 410, TS 420, TS 440, TS 480i*, TS 500i

Kosy mechaniczne
FSA 45, FSA 56*, FSA 57*, FSA 130, FS 38, FS 40, FS 55*, FS 56, FS 89*, FS 91, FS 94, FS 111, FS 131, FS 240, FS 260*, FS 311, FS 360, FS 410*, FS 460, FS 490*, FS 510*, FS 560

KombiSystem, MultiSystem i świdry glebowe
KMA 130, KM 56, MM 56, KM 91, KM 111, KM 131, BT 131, FR 131*, FR 410*, FR 460*,  FB 131, FC 91, FC 96, FC 111, SP 92, SP 452*, SP 482*

Dmuchawy
BGA 45*, BGA 56*, BGA 85, BGA 100, BG 50, BG 56, BG 66, BG 86, BR 430, BR 500, BR 600, BR 700, BR 800

Opryskiwacze
SH 56, SH 86, SR 430, SR 450

Nożyce do żywopłotów
HSA 45, HSA 56*, HSA 66, HSA 86*, HS 46*, HS 56*, HS 81, HS 82, HS 86, HS 87, HL 92*, HL 94

Ręczne kosiarki do trawy, aeratory i kosiarki samojezdne
RMA 2 RT*, RMA 235*, RMA 339*, RMA 443*, RMA 448*, RMA 765*, RM 443*, MB 443*, RM 448*, MB 448 CV*, RM 655 YS*, MB 655 YS*, RM 756*, MB 756 YC*, RT 4082*, MR 4082*, RT 6127 ZL*, MT 6127 ZL*

* Poza wariantami US

Jakie wymagania systemowe wiążą się z korzystaniem z systemu STIHL connected?

Smartfon do korzystania z aplikacji STIHL connected:

· Funkcje: aparat fotograficzny, GPS, Bluetooth Low Energy 4.0

· System operacyjny: iOS 11.0 (lub wersja wyższa), Android 5.0 (lub wersja wyższa)
 

Komputer PC do korzystania z portalu STIHL connected:

· Windows lub Mac

· Połączenie z Internetem

Jakie dane dostępowe są wymagane w systemie STIHL connected?

Aby uzyskać dostęp do systemu STIHL connected, należy zarejestrować się z poziomu aplikacji STIHL connected lub portalu STIHL connected. Do tego potrzebny jest adres E-mail. Podczas rejestracji należy samodzielnie ustalić hasło.

Jak prawidłowo podłączyć zamontować urządzenie STIHL Smart Connector na urządzeniu STIHL?

Prawidłowy montaż urządzenia STIHL Smart Connector został zaprezentowany w naszych filmach instalacyjnych. Filmy instalacyjne wyświetlają się po dodaniu urządzenia STIHL Smart Connector w aplikacji STIHL connected lub na portalu STIHL connected.

W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do portalu STIHL connected?

Portal STIHL connected znajduje się pod adresem: https://connect.stihl.com. Dostęp do portalu STIHL connected uzyskasz rejestrując się na nim jako użytkownik.

Jak mogę przypisać dodany produkt do urządzenia STIHL Smart Connector?

Po dodaniu produktu w widoku szczegółowym, w zakładce „Connector” można przypisać do niego urządzenie STIHL Smart Connector. Filmy instalacyjne dostępne w aplikacji STIHL i na portalu STIHL connect pro pomogą Ci i poprowadzą Cię przez cały proces.

W jaki sposób mogę dodać produkt do aplikacji STIHL connected lub portalu STIHL connected?

Aplikacja STIHL connected:

Po uruchomieniu aplikacji STIHL connected, w menu „Mój STIHL” znajdziesz przegląd swoich produktów. Nowe produkty możesz dodawać za pomocą symbolu dodaj produkt „+” na dolnej krawędzi ekranu.
 

Portal STIHL connected:

Nowe produkty można dodawać z poziomu paska nawigacyjnego w przeglądzie produktów.

Skąd mogę pobrać aplikację STIHL connected?

Aplikacja STIHL jest dostępna dla urządzeń z wymienionymi poniższej systemami operacyjnymi:

· system operacyjny iOS – na platformie App Store

· system operacyjny Android – w sklepie Google Play
 

Porada: w polu wyszukiwania wpisz słowo „STIHL”.

Gdzie mogę uzyskać indywidualne wsparcie przy uruchomieniu i korzystaniu z urządzenia STIHL Smart Connector?

W razie pytań prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem STIHL lub o wysłanie wiadomości E-mail na adres: connected@stihl.pl

Gdzie znajdę kod matrycy danych mojego urządzenia STIHL Smart Connector?

Kod matrycy danych znajduje się pod baterią urządzenia STIHL Smart Connector. Aby uzyskać dostęp do kodu QR, otwórz pokrywę i wyjmij baterię.

Gdzie znajdę numer seryjny lub kod kreskowy mojego produktu?

Numer seryjny oraz kod kreskowy (w przypadku nowszych produktów STIHL) znajdują się na tabliczce znamionowej produktu STIHL.

W jaki sposób wykorzystać materiały montażowe dołączone do urządzenia?

Taśma samoprzylepna i śruby wraz z podkładkami są dołączane do urządzenia STIHL Smart Connector. Podczas przyklejania i przykręcania wolno używać wyłącznie oryginalnych materiałów. Dodatkowe opcje montażu: nitowanie czy użycie opasek mocujących są uzależnione od miejsca montażu i dlatego trzeba je odpowiednio dobrać i zamówić. W razie wątpliwości należy postępować zgodnie z Instrukcją obsługi.

Jakiego rodzaju zasilania elektrycznego wymaga urządzenie STIHL Smart Connector?

Urządzenie STIHL Smart Connector wymaga baterii litowej IEC - CR2032.

Jak mam przeprowadzić przegląd produktu STIHL, jeżeli zalecana jest ona w aplikacji STIHL connected?

Czynności niezbędne do przeprowadzenia przeglądu produktu STIHL są opisane w odpowiedniej instrukcji obsługi.
 

Porada: Instrukcję obsługi znajdziesz także na stronie www.stihl.pl lub w aplikacji STIHL, w zakładce „Doradca” > „Instrukcje obsługi”.

Czy korzystanie z systemu STIHL connected (np. przeprowadzenie lub zaniechanie przeglądu) wpływa na ważność gwarancji?

Nie, decyzje dotyczące uznania gwarancji STIHL nie są podejmowane na podstawie danych zapisanych w systemie STIHL connected.

Usuwanie usterek

Lokalizacja mojego produktu nie jest wyświetlana lub nie odpowiada rzeczywistej lokalizacji. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Aby prawidłowe zlokalizować urządzenia STIHL, smartfon z aplikacją STIHL connected i odpowiedni produkt STIHL muszą znajdować się w swoim zasięgu. Maksymalny zasięg wynosi dziesięć metrów.

Czas działania mojego produktu STIHL nie jest rejestrowany lub wykazuje odchyłki. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Dla prawidłowej rejestracji czasu pracy ważne jest ścisłe przestrzeganie zalecanego miejsca montażu urządzenia STIHL Smart Connector w pełni obsługiwanych produktach STIHL. Jeżeli zarejestrowany czas pracy mimo to odbiega od rzeczywistego czasu pracy, trzeba zwrócić uwagę, aby podczas przechowywania, transportu i pracy w promieniu ok. 0,5 m od urządzenia nie występowały silne pola magnetyczne.

Dioda LED w obudowie urządzenia STIHL Smart Connector miga na czerwono. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Migająca na czerwono dioda LED wskazuje, że bateria jest słaba. W takiej sytuacji należy wymienić baterię.

Dioda LED w obudowie urządzenia STIHL Smart Connector nie zapala się po włożeniu baterii. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Upewnij się, że przy umieszczaniu w urządzeniu baterii typu CR2032 została zachowana prawidłowa polaryzacja. Jeżeli nie świeci się żadna dioda LED, trzeba ponownie włożyć baterię. Jeżeli dioda LED nadal nie świeci, należy użyć nowej baterii. W razie dalszych pytań prosimy o kontakt z Autoryzowanym Dealerem STIHL.

Dioda LED w obudowie urządzenia STIHL Smart Connector zapala się na kilka sekund i świeci na czerwono. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Świecąca przez kilka sekund na czerwono dioda LED sygnalizuje wewnętrzną usterkę urządzenia STIHL Smart Connector. Aby rozwiązać problem, należy się skonsultować się z Autoryzowanym Dealerem STIHL.

Czy istnieją jakieś czynniki zakłócające, które mogą mieć wpływ na moje urządzenie STIHL Smart Connector?

Oddziaływanie silnego pola magnetycznego może spowodować, że urządzenie STIHL Smart Connector będzie rejestrować zbyt długi czas pracy.

Podczas konfiguracji aplikacji STIHL connected nie mogę odszukać mojego urządzenia STIHL Smart Connector. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Sprawdź:

· Czy Twój smartfon z aplikacją STIHL connected znajduje się w odległości minimum dziesięciu metrów od urządzenia STIHL Smart Connector. Czas oczekiwania na wyszukanie może wynieść do 60 sekund.

· Czy w smartfonie została włączona funkcja lokalizacji i Bluetooth.

· Czy smartfon spełnia wymagania systemowe.

· Czy została usunięta folia izolacyjna pomiędzy baterią a stykami w obudowie urządzenia STIHL Smart Connector.

· Czy przy wkładaniu baterii została zachowana prawidłowa polaryzacja.

· Czy dioda LED w obudowie urządzenia STIHL Smart Connector nie zapala się na kilka sekund i nie świeci na czerwono.

Jeżeli po tej kontroli nadal nie można znaleźć urządzenia STIHL Smart Connector w aplikacji STIHL connected, to trzeba skorzystać z aplikacji STIHL connected i wysłać „Żądanie serwisowe”.

Moja aplikacja STIHL nie pokazuje żadnych urządzeń STIHL Smart Connector znajdujących się w okolicy lub nie dostarcza żadnych danych, mimo że urządzenia są prawidłowo skonfigurowane. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Sprawdź:

· Czy można wykluczyć błąd aplikacji STIHL connected. W razie potrzeby wyloguj się z aplikacji STIHL connected, zamknij aplikację, otwórz ją i ponownie się zaloguj.

· Czy przy wkładaniu baterii została zachowana prawidłowa polaryzacja.

· Czy bateria nie jest rozładowana. W razie potrzeby włóż nową baterię.
 

Jeżeli po tej kontroli dane nadal nie są aktualizowane, to trzeba skorzystać z aplikacji STIHL connected i wysłać „Żądanie serwisowe”.

Jak mogę zmienić ustawienia językowe?

Portal STIHL connected:

· Ustawienia języka można zmienić opcją „Wybór języka”, w ustawieniach profilu na pasku menu.
 

Aplikacja STIHL connected:

· Możesz zmienić język bezpośrednio w aplikacji zakładce „ustawienia”.

Dlaczego aplikacja STIHL wskazuje, że urządzenie STIHL Smart Connector nie jest podłączone, mimo że znajduje się w pobliżu, a bateria jest naładowana?

Rozpoznanie urządzenia STIHL Smart Connector może potrwać kilkadziesiąt sekund. Na przykład podczas uruchamiania aplikacji stan połączenia może być wyświetlany poprawnie dopiero po pewnym czasie.

Funkcjonalność

Czy urządzenie STIHL Smart Connector rejestruje również godziny pracy mojego produktu, jeżeli mój smartfon jest poza zasięgiem?

Godziny pracy są rejestrowane niezależnie od połączenia ze smartfonem. Połączenie ze smartfonem nie jest wymagane przez cały czas pracy. Godziny pracy są przechowywane lokalnie, w urządzeniu STIHL Smart Connector.

Czy Autoryzowany Dealer STIHL ma wgląd w moje dane?

Autoryzowany Dealer STIHL ma wgląd w Twoje dane tylko pod warunkiem wprowadzenia danych dealera na stronie STIHL connect pro portal. Autoryzowany Dealer STIHL uzyskuje wgląd w dane eksploatacyjne Twoich maszyn tylko wtedy, gdy wyrażono zgodę na „...przesyłanie danych roboczych do wybranego Autoryzowanego Dealera STIHL...”. Jeśli nie wprowadzono danych Autoryzowanego Dealera STIHL, dane klienta i dane maszyn nie będą przekazywane.

Czy urządzenie STIHL Smart Connector jest na stałe połączone ze smartfonem?

Urządzenie STIHL Smart Connector nie wymaga stałego, aktywnego połączenia ze smartfonem. Urządzenie cyklicznie wysyła aktualny czas pracy produktu. Jeżeli smartfon z zainstalowaną aplikacją STIHL znajduje się w zasięgu, przesyłane dane są odbierane automatycznie.

Czy do korzystania z aplikacji STIHL connected wymagane jest połączenie z Internetem?

Korzystania z aplikacji STIHL connected nie wymaga połączenia z Internetem. Nawet podczas pracy nie ma potrzeby utrzymywania połączenia z Internetem, ponieważ dane są lokalnie przechowywane w pamięci urządzenia STIHL Smart Connector. Do wymiany danych pomiędzy aplikacją STIHL connected a chmurą STIHL jest jednak wymagane połączenie internetowe (WIFI lub mobilny transfer danych).

Czy aplikacja STIHL connected może odbierać dane z kilku urządzeń STIHL Smart Connector?

Aplikacja STIHL connected może odbierać dane ze wszystkich urządzeń STIHL Smart Connector, które są przypisane do konta w aplikacji STIHL connected i znajdują się w zasięgu smartfonu (~10 metrów).

Czy mogę używać innych systemów zarządzania flotą w połączeniu z urządzeniem STIHL Smart Connector?

Urządzenie STIHL Smart Connector obsługuje aktualnie wyłącznie system STIHL connected.

Czy mogę korzystać z urządzenia STIHL Smart Connector bez używania smartfonu?

Aby móc w pełni korzystać ze wszystkich funkcji systemu STIHL connected, potrzebny jest smartfon oraz konto w aplikacji STIHL connected i na portalu STIHL connected. Korzystanie z urządzenia STIHL Smart Connector bez użycia smartfonu jest również możliwe, wtedy urządzenie STIHL Smart Connector nie może przesyłać żadnych danych do portalu STIHL connected.

Czy mogę zlokalizować swoich pracowników poprzez system STIHL connected?

Nie, system nie oferuje możliwości lokalizowania pracowników. Informacje na temat lokalizacji są wykorzystywane tylko w celu ustalenia położenia aktualnie pracujących maszyn

Czy mogę jednocześnie korzystać z kilku urządzeń STIHL Smart Connector?

Tak, system dopuszcza jednoczesne korzystanie z kilku urządzeń STIHL Smart Connector. W przypadku zamiaru jednoczesnej rejestracji czasu pracy kilku produktów wzgl. urządzeń STIHL Smart Connector, przekazywanie danych może, w określonych warunkach, potrwać nieco dłużej niż synchronizacja pojedynczych urządzeń STIHL Smart Connector z aplikacją STIHL connected.

Do czego STIHL wykorzystuje moje dane pozyskane z systemu STIHL connected?

STIHL wykorzystuje Twoje dane osobowe, w szczególności dane dotyczące maszyn, urządzeń i eksploatacji, wyłącznie w celu realizacji zawartej z Tobą umowy oraz w celu realizacji wsparcia dla Twoich produktów. Informacje te wykorzystujemy również do tworzenia zanonimizowanych statystyk, które wykorzystujemy do ulepszania naszych produktów i usług, monitorowania produktów i zapewniania ich bezpieczeństwa.

Jaki stan eksploatacyjny wskazuje dioda LED w obudowie urządzenia STIHL Smart Connector?

Dioda LED w obudowie urządzenia STIHL Smart Connector wskazuje stan pracy urządzenia w zależności od koloru, w którym aktualnie świeci. Stany robocze maszyny są prezentowane w następujący sposób:

Normalna praca = doda LED świeci na zielono

Wymień baterię = doda LED miga na czerwono

Błąd wewnętrzny = doda LED świeci na czerwono

Dioda LED włącza się od razu po włożeniu baterii. Po kilku sekundach gaśnie, aby oszczędzać energię.

Jak mogę zmienić mój adres?

Adres swojego konta użytkownika możesz zmienić w ustawieniach konta w portalu STIHL connected. Aplikacja STIHL connected nie oferuje możliwości zmiany adresu.

Jaki jest maksymalny zasięg dzielący urządzenie STIHL Smart Connector od smartfonu?

Maksymalny zasięg pomiędzy urządzeniem STIHL Smart Connector a smartfonem wynosi dziesięć metrów. Zewnętrzne przeszkody mogą wpływać na zasięg.

Jak mogę zmienić zdjęcie produktu?

Podczas dodawania nowego produktu można dodać do niego zdjęcie korzystając w tym celu z galerii zdjęć smartfonu.
 

Jeżeli produkty zostały dodane już wcześniej, można zmienić ich zdjęcia w zakładce „Edytuj” w widoku szczegółowym produktu. W tym celu wystarczy wykonać nowe zdjęcie aparatem swojego smartfonu lub wybrać istniejące zdjęcie z galerii zdjęć.

W jaki sposób mogę zmienić język aplikacji STIHL connected lub portalu STIHL connected?

Aplikacja STIHL connected:

Język można zmienić bezpośrednio w aplikacji w zakładce „ustawienia”.
 

Portal STIHL connected:

Ustawienia języka możesz zmienić w panelu ustawień konta użytkownika w punkcie „Dane konta”.

Jak mogę usunąć produkt?

W tym celu w widoku szczegółowym produktu trzeba wybrać opcję „Edytuj”, a następnie opcję „Usuń”. Wybrany produkt zostanie wówczas usunięty z przeglądu produktów.

W jaki sposób mogę usunąć moje konto w systemie STIHL connected?

Konto w portalu STIHL connected można usunąć z poziomu opcji edycji ustawień konta. Należy jednak pamiętać, że w takiej sytuacji wszystkie dane osobowe i dane produktu zostaną bezpowrotnie usunięte.

Jak mogę dodać nowych pracowników?

Administrator floty może w dowolnym momencie stworzyć dodatkowych użytkowników z poziomu portalu STIHL connected i przypisać im uprawnienia w odpowiednim panelu ustawień. Oznacza to, że flotą urządzeń można zarządzać grupowo.

Jak często następuje synchronizacja danych pomiędzy aplikacją STIHL connected i chmurą STIHL?

Przy aktywnym połączeniu pomiędzy aplikacją STIHL connected i urządzeniem STIHL Smart Connector oraz połączeniu smartfonu z Internetem czas pracy produktów jest synchronizowany z chmurą STIHL kilka razy w ciągu minuty. Jeśli połączenia nie są aktywne, dane są buforowane i przesyłane przy następnej nadarzającej się okazji.

Czy czas pracy jest rejestrowany, gdy aplikacja STIHL connected jest wyłączona?

Czas pracy jest rejestrowany niezależnie od włączenia aplikacji STIHL connected. Jeżeli jednak aplikacja STIHL connected jest aktywna, to czas pracy jest przekazywany do portalu STIHL connected kilka razy w ciągu minuty.