Pytania dotyczące informacji zawartych na stronie

1. Dlaczego na stronie nie są publikowane listy części zamiennych oraz instrukcje napraw urządzeń STIHL, w wersji do pobrania?

Firma STIHL przywiązuje najwyższą wagę do wysokiej jakości oferowanych produktów i świadczonych usług serwisowych. Aby zagwarantować te wartości kieruje Klienta do sieci Autoryzowanych Dealerów. Dealerzy prowadzą wyłączą sprzedaż urządzeń STIHL, ale także oferują fachowe doradztwo i profesjonalny serwis. Ta sytuacja zapewnia najwyższą jakość napraw serwisowych i Klient nie musi na własną  rękę naprawiać swojego urządzenia. Jeżeli macie Państwo jakieś pytania dotyczące Waszego urządzenia, prosimy zwrócić się do najbliższego Dealera firmy STIHL.

2. Dlaczego niektórych elementów strony, poradników czy filmów nie można pobrać, a jedynie zobaczyć "online"?

Wszystkie informacje i poradniki umieszczone na stronie STIHL są przygotowane wyłącznie dla naszych wirtualnych Klientów i dostępne jedynie w wersji "online".